پایگاه تخصصی روشنایی

تولیدکننده و عرضه کننده محصولات روشنایی

پایگاه تخصصی روشنایی

تولیدکننده و عرضه کننده محصولات روشنایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت و نحوه فروش با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس : 35120-034
46 الی 32741137-034

کارشناس فروش:مرادپور 09135049182

ایمیل شرکت:Greeinco.ir@gmail.ir

ایمیل فروش:tusa.sale02@gmail.com

ادرس سایت : www.greeninco.ir

شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

چراغ خطی ال ای دی نسل جدیدی از روشنایی است که امروزه با توجه به اهمیت مصرف انرژی و همچنین نیاز به مدرن بودن فضا در کنار تامین نور مناسب مورد توجه افراد و طراحان نورپردازی قرار گرفته است. چراغ های خطی LED با توجه به اینکه شکل زیبا و مدرنی دارند می توانند هم راهکار مناسبی برای تامین نور فضاهای مختلف و هم المانی برای تزئین و نورپردازی فضا به حساب آیند. این محصولات دارای اندازه ها و ابعاد مختلفی هستند و دست شما را در انتخاب سایز و توان باز می گذارند تا متناسب با محلی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند چراغ مناسب را انتخاب نمایید.

چراغ خطی صنایع سبز

اگر شما در دسته افرادی قرار دارید که به نورپردازی اهمیت می دهند باید بدانید که جذب شدن و ایجاد حس خوب در اداره ها، مراکز تجاری، محیط های آموزشی و غیره در گرو استفاده صحیح و درست از المان های روشنایی است در واقع شما باید در هر محیطی بسته به فعالیتی که قرار است در آن انجام گیرد از چراغ های مناسب استفاده کنید تا علاوه بر ایجاد نور کافی احساس آرامش و رفاه نیز در افراد ایجاد شود. یکی از مباحثی که توجه به آن امروزه گسترش یافته است نحوه استفاده صحیح از انرژی می باشد پس در هر پروژه نورپردازی باید به مصرف بهینه انرژی توجه شود در همین راستا شرکت های تولید کننده عناصر روشنایی همه به سمت و سوی تولید لامپ ها و چراغ های ال ای دی یا کم مصرف رفته اند تا هزینه های مصرف انرژی کاهش یابد.

یکی از انواع چراغ های ال ای دی که هم نور مناسب و یکنواختی دارند و هم مصرف انرژی کمی دارند چراغ های ال ای دی خطی است. این چراغ ها در عرض های مختلف با قابلیت نصب روکار، توکار و آویز از بهترین راهکارهای نورپردازی در فضاهای مدرن هستند در واقع طراحی آنها به گونه ای است که بیشترین هماهنگی را با معماری داخلی مدرن دارد به طور مثال در راهروهای ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و غیره می توان از این چراغ ها استفاده کرد که به دلیل داشتن شکل زیبا هم به عنوان  و هم تامین کننده روشنایی به کار می روند. این چراغ های خطی قابلیت نصب در سقف ، دیوار و کف را دارند و برای نورپردازی بسیار انعطاف پذیر هستند.

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۴:۵۴
نور و روشنایی LED

صنایع سبز

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۹ ، ۱۳:۲۰
نور و روشنایی LED